Izrada po ISO standardima
ISO 9000 standard sustava upravljanja kvalitetom osmišljen je kako bi pomogao organizacijama da zadovolje potrebe kupaca i drugih zainteresiranih strana prilikom ispunjavanja zakonskih i regulatornih zahtjeva vezanih uz proizvod ili uslugu. ISO 9000 bavi se osnovama sustava upravljanja kvalitetom, uključujući sedam načela upravljanja kvalitetom. ISO 9001 se bavi zahtjevima koje organizacije koje žele zadovoljiti standard moraju ispunjavati.
Korištenje tih standarda pomaže nam u stvaranju proizvoda i usluga koji su sigurni, pouzdani i dobre kvalitete. Standardi pomažu povećati produktivnost, istovremeno smanjujući pogreške i nedostatke. Omogućavaju nam direktno uspoređivanje proizvoda različitih tržišta, olakšavaju ulazak na nova tržišta te pomažu u razvoju globalne trgovine temeljenoj na fer tržišnoj utakmici. Standardi također služe za zaštitu potrošača i krajnjih korisnika proizvoda i usluga, osiguravajući da certificirani proizvodi zadovoljavaju minimalne standarde postavljene na međunarodnoj razini.